ساختار فوتبال نیازمند بازنگری اساسی است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ساختار فوتبال نیازمند بازنگری اساسی است
نوشته شده در دو شنبه 13 آذر 1398
بازدید : 133
نویسنده : محمدرضا علیمردانی


علیمردانی:ساختار فوتبال نیازمند بازنگری اساسی است

نماینده مردم زنجان در مجلس، ضمن انتقاد از عملکرد وزارت ورزش در مورد وضعیت فدراسیون فوتبال، گفت: متاسفانه افراد سیاسی و غیرفوتبالی مسئولیت‌ها را به عهده گرفته‌اند که این امر نیازمند بازنگری اساسی است.

 

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محسن علیمردانی امروز در تذکر شفاهی خود به وزیر ورزش و جوانان در مورد کفاشیان و فدراسیون فوتبال، گفت: درآمد فوتبالیست‌ها در یک فصل لیگ برتر ده‌ها و صد برابر کارگران زحمت‌کش است اما با وجود هزینه‌های زیادی که انجام می‌شود آن هم در شرایط اقتصاد مقاومتی، تیم ملی فوتبال نوجوانان و تیم ملی جوانان حذف شده و نیز تیم فوتسال هم به طور باورنکردنی حذف شده است.

 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس خاطرنشان کرد: تیم فوتبال بزرگسالان نیز در مقابل تیم‌های لبنان و ازبکستان تن به شکست داده و باز صعود به جام جهانی فوتبال به اما و اگرها مانده است.

 

وی خاطرنشان کرد: باید جایزه و کاخ مدیریت کشور را به کفاشیان اهدا کنیم کسانی که متاسفانه استعفا نمی‌دهد و با قدرت به صندلی ریاست تکیه زده و دقت نمی‌کند که در این پنج سال فوتبال کشور را نابود کرده و ناکامی‌های زیادی بر جای گذاشته است.

 

این عضو کمیسیون اجتماعی تصریح کرد: چرا هیچ کسی هیچ کاری نمی‌کند و هیچ کس او را برای پاسخگویی به دادگاه یا محکمه فرا نمی‌خواند.

 

علیمردانی افزود: او فردی است که هیچ سابقه فوتبالی ندارد و حتی موفقیت در رده باشگاه‌ها و ملی برای کشور نیز نداشته است.

 

نماینده مردم زنجان در مجلس ابرازعقیده کرد: متاسفانه در فوتبال افراد سیاسی و مسئولان غیرفوتبالی سر کار هستند و در واقع کل ساختار فوتبال کشورمان دارای ایراد است که نیازمند بازنگری اساسی و تجدیدنظر در فوتبال کشور می‌باشد.




:: برچسب‌ها: ساختار فوتبال نیازمند بازنگری اساسی است ,



مطالب مرتبط با این پست
.